Tuesday, April 5, 2011

Opera Hidup by WINGS



  • Lama dah tak layan lagu rock......bila sekali sekali layan terangkat beb.....Sebenarnya aku nak testing upload youtube punya video dalam blog aku nie...hahahahahaha...berjaya nampaknya....;-P

  • Mana peginya band-band macam nie kan??? maybe diorang dah tak dengar lagu-lagu macam nie....diorang dengar lagu Justin Bieber jer...wuuuuueeekkkkkkk......

  • Satu lagi yang aku perasan, band indon pun takleh bertahan macam diorang nie....tu belum kira lagi band ORKES NIRWANA kita....wakakakakakakakaka....."alangkah sedihnya haaatiku, param-param" lebih dari 30 tahun you.....

  • Ini barulah muzik...ada orang menyanyi, ada orang main gitar dan drum....bukannya soh mesin yang main/buat semua itu...

  • Mungkin aku dah tua kot......statement aku pun dah bunyi macam mak dengan bapak aku cerita zaman kegemilangan lagu pop yeh-yeh dulu....mungkin juga aku dah tua.....

See--Do--Evaluate--Pray

No comments:

Post a Comment